Webinář: Antivirus, překážky v práci a přesun do digitálu z pohledu HR a práva

Kdy:
V úterý 31. 3. 2020 od 10:00 do 11:00.

Odpovíme na otázky, které dnes řeší zaměstnavatelé ve vztahu k zaměstnancům, například:

  • Jak řešit částečnou nezaměstnanost?
  • Jaké jsou jednotlivé typy překážek v práci a jak je nejlépe použít?
  • Antivirus – jaké režimy kompenzací rozlišujeme, jaké je jejich nastavení a jaký má být proces žádostí?
  • Co řeší HR v zemích, kde koronavirus začal opadat?
    … a další otázky, které nám při registraci položíte

Co si odnesete:
Během on-line setkání získáte odpovědi na aktuální dotazy ohledně projektu Antivirus a získáte praktické náměty pro práci HR v blízké budoucnosti. 

Vystoupí a na chatu budou:

  • David Borovec, Attorney-at-law, BOROVEC LEGAL
  • Jana Chaloupková, Psychoterapeut a konzultant, CONECTIO
  • Martina Šmidochová, Partner a Interim HR Director, CONECTIO
  • Roman Šuk, Partner, CONECTIO

Pro koho je webinář určen:
Určeno pro HR ředitele komerčních společností.

Kdy:
V úterý 31. 3. 2020 od 10:00 do 11:00.

REGISTRACE ZDE

Pořádají BOROVEC LEGAL a CONECTIO GROUP

Nejbližší akce