Webinář: Antivirus, překážky v práci a přesun do digitálu z pohledu HR a práva
Kdy:
V úterý 31. 3. 2020 od 10:00 do 11:00.
Odpovíme na otázky, které dnes řeší zaměstnavatelé ve vztahu k zaměstnancům, například:
- Jak řešit částečnou nezaměstnanost?
- Jaké jsou jednotlivé typy překážek v práci a jak je nejlépe použít?
- Antivirus – jaké režimy kompenzací rozlišujeme, jaké je jejich nastavení a jaký má být proces žádostí?
- Co řeší HR v zemích, kde koronavirus začal opadat?
… a další otázky, které nám při registraci položíte
Co si odnesete:
Během on-line setkání získáte odpovědi na aktuální dotazy ohledně projektu Antivirus a získáte praktické náměty pro práci HR v blízké budoucnosti.
Vystoupí a na chatu budou:
- David Borovec, Attorney-at-law, BOROVEC LEGAL
- Jana Chaloupková, Psychoterapeut a konzultant, CONECTIO
- Martina Šmidochová, Partner a Interim HR Director, CONECTIO
- Roman Šuk, Partner, CONECTIO
Pro koho je webinář určen:
Určeno pro HR ředitele komerčních společností.
Kdy:
V úterý 31. 3. 2020 od 10:00 do 11:00.
Pořádají BOROVEC LEGAL a CONECTIO GROUP