Webinář na míru: Dopady koronaviru na zaměstnavatele z pohledu HR a práva
V době koronavirové krize pro Vás přinášíme speciální webináře, na kterých se věnujeme dopadům koronaviru na zaměstnavatele z pohledu pracovního práva.
S ohledem na velký zájem o tyto webináře Vám nabízíme možnost uspořádat interní webinář přímo pro Vás / Vaši společnost, a to na míru (kde budeme řešit právě Vaše dotazy týkající se současné situace).
Na webinářích k dopadům koronaviru na zaměstnavatele se nejčastěji řeší následující otázky:
- Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele na úseku BOZP, aneb lze požadovat po zaměstnanci výkon práce na pracovišti? Musíme zajistit osobní ochranné pracovní prostředky?
- Jak se změní povinnosti zaměstnavatele v případě výskytu koronaviru?
- Lze nařídit výkon práce z domova (home-office)? Jakým způsobem lze práci na home-office ošetřit a na co bychom neměli zapomenout?
- Jaký typ překážek v práci lze v současné době použít a na jaké náhrady mají zaměstnanci nárok, aneb bude se na těchto náhradách podílet i stát?
- Jak konkrétně dopadají současná krizová opatření vlády na zaměstnavatele, aneb jak nyní řešit zdravotní způsobilost zaměstnanců anebo nepřítomnost cizinců v důsledku uzavření hranic?
Co si odnesete?
Na webináři se budeme soustředit zejména na Vaše dotazy týkající se současné koronavirové situace a jejích pracovněprávních dopadů u Vás. Na příkladech se seznámíte s aktuálním stavem opatření ve vztahu k výkonu práce a s konkrétními nástroji a tipy, případně podmínkami, za kterých je zaměstnavatel může použít.
Pro koho jsou určeny tyto webináře?
Kdy?
Termín dle domluvy
Máte zájem o webinář?
Kontaktujte nás a domluvíme si termín online setkání.