Webinář: Dopady koronaviru na zaměstnavatele z pohledu HR a práva

Kdy: Ve čtvrtek 19. 3. 2020 od 16:00 do 17:00.

Webinář již proběhl. Na jeho záznam se můžete podívat zde.

Odpovíme na otázky, které dnes řeší zaměstnavatelé ve vztahu k zaměstnancům nejčastěji, například:

  • Jaké povinnosti na úseku BOZP vyplývají zaměstnavateli vyhlášením krizových opatření?
  • Jak se změní povinnosti zaměstnavatele, pokud u něj bude identifikováno riziko / potvrzen výskyt koronaviru?
  • Jakým způsobem ošetřit výkon práce z domova? Musí být taková dohoda písemná a má nějaký povinný obsah?
  • Jak nastavit komunikaci s týmem, který pracuje z home office?
  • Jak si vytvořit režim doma, pokud zaměstnanci nejsou zvyklí pracovat z domova?

Co si odnesete?

Na příkladech se seznámíte s aktuálním stavem opatření ve vztahu k výkonu práce a s konkrétními nástroji a tipy, případně podmínkami, za kterých je zaměstnavatel může použít.

Hovořit budou:

  • David Borovec, Attorney-at-law, BOROVEC LEGAL
  • Jana Chaloupková, Psychoterapeut a konzultant, CONECTIO

Na chatu on-line budou:

  • Martina Šmidochová, Partner a Interim HR Director, CONECTIO
  • Lukáš Křovák, Digital konzultant, CONECTIO

Co byste ještě měli vědět?

Je určeno pro CEO, COO a HR ředitele komerčních společností. Kapacita webináře je 250 účastníků.

Pořádají BOROVEC LEGAL a CONECTIO GROUP