Webinář: Dopady koronaviru na zaměstnavatele z pohledu HR a práva
Kdy: Ve čtvrtek 19. 3. 2020 od 16:00 do 17:00.
Webinář již proběhl. Na jeho záznam se můžete podívat zde.
Odpovíme na otázky, které dnes řeší zaměstnavatelé ve vztahu k zaměstnancům nejčastěji, například:
- Jaké povinnosti na úseku BOZP vyplývají zaměstnavateli vyhlášením krizových opatření?
- Jak se změní povinnosti zaměstnavatele, pokud u něj bude identifikováno riziko / potvrzen výskyt koronaviru?
- Jakým způsobem ošetřit výkon práce z domova? Musí být taková dohoda písemná a má nějaký povinný obsah?
- Jak nastavit komunikaci s týmem, který pracuje z home office?
- Jak si vytvořit režim doma, pokud zaměstnanci nejsou zvyklí pracovat z domova?
Co si odnesete?
Na příkladech se seznámíte s aktuálním stavem opatření ve vztahu k výkonu práce a s konkrétními nástroji a tipy, případně podmínkami, za kterých je zaměstnavatel může použít.
Hovořit budou:
- David Borovec, Attorney-at-law, BOROVEC LEGAL
- Jana Chaloupková, Psychoterapeut a konzultant, CONECTIO
Na chatu on-line budou:
- Martina Šmidochová, Partner a Interim HR Director, CONECTIO
- Lukáš Křovák, Digital konzultant, CONECTIO
Co byste ještě měli vědět?
Je určeno pro CEO, COO a HR ředitele komerčních společností. Kapacita webináře je 250 účastníků.
Pořádají BOROVEC LEGAL a CONECTIO GROUP